پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118515
بازديد روزانه 4 هزار نفر از پارک معارفي شهرکرد/ بازي‌هاي طراحي شده متناسب با نيازهاي استان است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2630

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عابدين کاظمي‎نيا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک معارفي شهرکرد در ? سالن و ?? غرفه در ضلع جنوبي مصلي شهرکرد داير شده است.

وي افزود: اين پارک از ?? مرداد افتتاح شده و از ساعت ?? تا اذان مغرب و عشاء ميزبان خانواده‌ها و بازديدکنندگان است.

کاظمي‎نيا با بيان اينکه ?? مجري روحاني در اين پارک معارفي مشغول به فعاليت هستند، گفت: از اين تعداد ?? روحاني ميهمان ما از قم هستند و مابقي روحانيون فعال در استان مي‏ باشند.

مسئول برگزاري پارک معارفي شهرکرد تصريح کرد: پارک معارفي که براي دومين بار در کشور پس از استان قم در شهرکرد برپا شده است به همت يک گروه جهادي تبليغي برپا شده و از ابتکارات چهار سال اخير به شمار مي‎رود.

کاظمي‌نيا با بيان اينکه روزانه ? هزار نفر از اين پارک بازديد مي‌کنند، افزود: پيش‌بيني مي‎شود در روزهاي آينده اين آمار افزايش چشمگيري داشته باشد.

وي، ايجاد روحيه خودباوري و توانمندسازي افراد را از مهمترين اهداف برگزاري اين طرح دانست و گفت: تلاش شده تا در اين پارک، معارف ديني در قالب بازي و سرگرمي به افراد ارائه داده شود تا از تاثيرگذاري بهتر و بيشتري برخوردار شود.

کاظمي‌نيا، مديريت جهادي را از مهمترين شاخص‌هاي برپايي پارک معارفي برشمرد و تصريح کرد: تلاش ما بر اين بود تا با کمترين هزينه و بالاترين کيفيت بتوانيم اين پارک را برپا کنيم و از اين طريق بتوانيم آموزه‌هاي ديني شيعه را با مدرن‌ترين شيوه‌هاي تبليغي ارائه دهيم.

وي با اشاره به مراحل اوليه طراحي اين پارک، خاطرنشان کرد: با تشکيل کارگروه‌هايي متشکل از افراد متخصص در حوزه مشاوره و اساتيد مجرب و متخصص ديني تلاش کرديم تا در ابتدا مشکلات و مسائل موجود در استان را شناسايي کنيم و سپس بر اساس اين نيازسنجي بازي‌ها و طرح‌هاي توليدي خود را عملياتي کنيم.

مسئول برگزاري پارک معارفي شهرکرد با بيان اينکه نهادهاي فرهنگي استان کمک چنداني به برگزاري اين طرح نکردند، گفت: تنها از سوي آموزش و پرورش، سپاه قمربني‌هاشم(ع) و شوراي شهرکرد کمک‌هايي شد و استانداري و شهرداري شهرکرد قول مساعدت و همکاري داده‌اند که تاکنون عملي نشده است.

کاظمي‌نيا خاطرنشان کرد: آماده پذيرش هرگونه نقد و پيشنهاد سازنده از سوي مردم و بازديدکنندگان هستيم تا اين طرح بتواند کامل‎تر و بهتر از گذشته اجرا و عملياتي شود.

منبع: جهانبين نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html